Beauty, Home, Ingrijirea unghiilor, makeup

Cosmetice de la Pupa Milano

Bună, dragilor!

Astăzi vreau să vă prezint câteva produse de la Pupa Milano primite în cadrul evenimentului #SpringBeautyEvent. Pupa Milano este o companie italiană fondată în anul 1976, care are produse de make-up și îngrijire a tenului. Prima oară am luat contact cu brandul în urmă cu câțiva ani, când am avut mascara și rujuri de la ei. Produsele lor sunt foarte calitative și la un preț accesibil.

pupa milano cosmetice vamp recenzie

❤ Rujul I’m în nuanța R202- Fab Apricot are o culoare saturată datorită unei ridicate concentrații de pigmenți cu eliberare plină și omogenă, încă de la prima aplicare. Rujul I’m este absorbit perfect de buze și le face moi, luminoase și bine definite. Este un ruj lejer de purtat, îți oferă un machiaj impecabil al buzelor și confortul pe care ți l-ai dorit dintotdeauna. Îmi place mult acest ruj datorită hidratării pe care o lasă, iar nuanța aceasta nu o mai aveam în trusa de makeup. Rujurile I’m se găsesc în 68 de nuanțe. Dacă nu vă plac rujurile hidratante, și preferați rujurile mate sau metalice, puteți alege din cele 16 nuanțe de rujuri I’m matt și 8 nuanțe de rujuri I’m metallic.   

ruj lipstick pupa milano i'm inruj pupa milano 202 fab apricot review

❤ Fardul de ochi Vamp! Wet&Dry Eyeshadow este în nuanța 200- Golden Pink. Acest fard de ochi bronzant are dublă utilizare, putând fi folosit atât umed cât și uscat. Este compact și vine împreună cu un aplicator tip burețel, ceea ce îl face potrivit pentru a-l avea la îndemână mereu în geantă. Fardul de ochi este disponibil în 54 de nuanțe, astfel că este imposibil să nu găsiți nuanța preferată.

pupa milano eyeshadow wet dry (1)

Jumbo Crayon Vamp este un creion de ochi ce poate fi folosit ca eyeliner, fard de ochi și kajal și vine însoțit la capătul opus de un burețel pentru estomparea culorii. Eu am nuanța 002, un mov închis foarte frumos pentru un machiaj de seară.

pupa milano jumbo creion crayon vamp

❤ Lacul de unghii Lasting COLOR GEL oferă un efect ultra lucios și acoperirea gelului fără lampă UV: este mult mai practic de aplicat și…de șters! Culoare ultra pigmentată încă de la prima aplicare, se întinde în mod uniform și se usucă în timp record.
Textura oferă volum cu efect 3D pentru unghii cu suprafață lucioasă și cu acoperire perfectă.

Ce face specială această ojă? Finishul este super strălucitor iar rezultatul- unghii impecabile cu efect de gel iar maxi aplicatorul plat, cu 440 fire rotunjite, asigură o aplicare optimă. Lacul de unghii Lasting Color Gel vine într-o varietate de 121 de nuanțe. Eu am pus deja ochii pe câteva nuanțe pastel de roz și albastru, pentru că asta îmi place mie să port pe unghii în anotimpul estival.

pupa milano gel lasting color

Pe site-ul celor de la Pupa Milano (www.pupamilano.ro), puteți găsi o multitudine de cosmetice, tratamente pentru față, corp și produse pentru procție solară.

Ai încercat produsele Pupa Milano? Care este favoritul tău?

With love,

Miss R

4 gânduri despre „Cosmetice de la Pupa Milano”

  1. Iubesc produsele Pupa iar produsele lor le ador incepand de la nuante, texturi pana la ambalaje. Favoritele mele sunt ojele lor.

    Apreciază

  2. Nu am avut nici un produs Pupa Milana dar din cele prezentate de tine ma incanta nuanta rujului iar creionul mi se pare foarte interesant.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.