Beauty, Home, Ingrijirea pielii

Vine vara: si ma rasfat cu gama Sandalwood de la Ayumi

Bună draga mea,

Fiecare anotimp îl asociez cu anumite arome și mirosuri, în funcție de trăirile mele. Așa cum probabil cu toții asociem anotimpul iernatic cu mireasma de turtă dulce și portocale, atunci când mă gândesc la anotimpul estival, simt un miros fresh dar si oriental. Și pentru că îmi place să îmi răsfăt simțurile cu arome cât mai speciale, pe site-ul celor de la http://www.biocart.eu am descperit o gamă de cosmetice naturale Ayumi cu lemn de santal și ylang ylang.

FB8D1628-9F94-4ECD-9E3A-B474E2E3D3A8 (1)

Dacă nu îți este cunoscut brandul, ți-l voi prezenta eu. Ayumi este un brand natural de îngrijire a pielii, inspirat din tradițiile străvechi ale Ayurveda. De asemenea, este un brand holistic, produs cu pasiune în UK, și este certificat atât vegan-friendly (respectă principiile vegane), cât și cruelty free (produse realizate fără testări pe animale).

Pe site-ul celor de la Biocart, am remarcat faptul că sunt 3 game complete pentru față (exfoliant, gel de curățare, mască facială, cremă de față), șampon și produse pentru corp (exfoliant pentru corp, gel de duș, loțiune de corp).

*        Gama Neem – recomandată pentru ten gras

*        Gama Lemn de Santal – recomandată pentru ten sensibil

*        Gama Turmeric – pentru ten normal-uscat

Din aceste cosmetice naturale, eu am gama Lemn de santal, și anume: șamponul hidratant pentru volum, body scrubul, loțiunea de corp și gelul de duș.

Gelul de duș cu extract din lemn de santal curăță usor pielea fără a îndepărta uleiurile prețioase ale acesteia. Uleiurile exotice de Babassu amazonian și Jojoba oferă o catifelare delicată și pentru cea mai sensibila piele.

IMG_2392

Exfoliantul de corp cu lemn de santal curăță și exfoliază delicat pielea, prin conținutul de pulbere de sâmburi de măsline fin măcinați, ce curăță fără a îndepărta uleiurile prețioase naturale ale pielii. Uleiurile exotice de Babassu amazonian și Jojoba oferă o catifelare delicată și pentru cea mai sensibilă piele.

Loțiunea de corp senzuală pentru vară, răsfață, mangâie și îngrijește pielea cu blândețe și oferă un efect calmant datorită extractului de hamamelis. Uleiurile exotice de Babassu amazonian si Jojoba hrănesc și cea mai sensibilă piele.

Pâna la finalul lunii iunie, pe http://www.biocart.eu ai oferta 1+1 la cosmeticele naturale, iar în orice alt moment, ai o reducere de 20%, folosind codul FLAWLESS20 datorită parteneriatului dintre revista online Flawless.ro, blogul meu și Biocart.

 

 

 

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.